FAQ
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania.
Czy dowieziecie mi zakupy do Opatówka?
W pierwszej fazie działania sklepu obsługujemy tylko transakcje w obszarze kodu 62-800, czyli tylko w Kaliszu. Jednak jeśli mieszkasz tuż przy granicy tego kodu, skontaktuj się z nami a z pewnością coś wymyślimy.
Mieszkam na 4 piętrze i nie mam windy. Czy wniesiecie mi zakupy?
Oczywiście! Wszystko jednak w granicach rozsądku. Jeśli zamówisz 200 kg mąki, zadzwonimy żeby to z Tobą omówić 🙂
Czy mogę zapłacić kartą przy odbiorze zakupów?
W pierwszym miesiącu funkcjonowania sklepu online przyjmujemy tylko płatności za pośrednictwem systemu PayU – można wygodnie zapłacić za zakupy kartą, albo przelewem internetowym. Z czasem, dla naszych stałych klientów uruchomimy opcję płatności przy odbiorze – potrzebne będzie do tego jedynie założenie konta w naszym sklepie.
Jak ze zwrotami towaru?
Masz prawo zwrotu towaru. W regulaminie sklepu można znaleźć specjalną klauzulę zwrotu. Warto jednak dodać, że zwrot towarów używanych , otwartych, szybko psujących się, nie jest możliwy.
Czy mogę kupić towar i odebrać go samemu w sklepie?
Taką opcję uruchomimy już w najbliższej przyszłości. Będziemy też stosować rozmaite drobne udogodnienia.
Widzę pewien drobiazg, który moglibyście poprawić. Co zrobić?
Uruchomienie sklepu spożywczego online to wbrew pozorom skomplikowany proces. Budujemy ten sklep z myślą o przyszłości i dla Waszej wygody. Dlatego jeśli zauważycie coś co możemy poprawić – prosimy o przesłanie uwag poprzez formularz kontaktowy. Każdą uwagę przeanalizujemy dokładnie. Będziemy rozwijać nasz sklep bez przerwy, aby świadczyć dla Was najlepszy możliwy poziom usług.